Uitproberen...

17 juni 2012 - Benschop, Nederland

Leuk plekkie...Het eerste weekendje zit er op! Zaterdag naar Schoonhoven, overnachten in Benschop en zondag weer naar huis. Harde wind maakte, dat we vooral in de bus hebben vertoefd en dat was geen straf! Zo de bus goed uit kunnen proberen.

We hadden een fantastisch plekje op de boerencamping "Midden op 't land" van de familie Van Midden. Prachtig uitzicht over de Lopikerwaard met weiland, slootjes, koeien, boeiende luchten en zo meer.

1. Dick volger:
    4 juli 2012
    Beste Kees en Daphne,
    Ik ben toevallig op jullie site aangeland, omdat ik ook belangstelling heb om een Eurocamper te kopen. Vanmiddag liep ik nog tijdens het uitlaten van de hond langs jullie mooie kar...Ik woon nl in de Pastoor Botsstraat te Assendelft,
    dus vlak bij...Als de witte Trigano vlak bij de tennisclub van jullie is tenminste.
    Mogelijk wacht ik nog even met de aankoop want ik heb nog niet zo lang een nieuwe Sprite 460 europa caravan in mijn bezit..maar ik ben me wel aan het orienteren. Veel plezier gewenst met de mooie aanwinst en hopenlijk veel genieten! groetjes, Dick.